Оқушыларда жаңа білімдегі іс-әрекет тәсілдерін білу, сабақта сұрақ қоюға және жауап беруге; топтарда проблемалық жағдайларды талқылау бағалай білу-өз қызметін және өз білімдерін дамыта білу іскерлігін дербес сөздерідегі ауызша сөйлеу негізінде оқу материалының логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Сәйкес тақырыбы: сабақтың мақсаты мен міндеттері таңдап алынды ұйымдастыру формалары оқу жұмысының: фронтальді, жеке, жұптық және топтық.
Сондай-ақ, пәнге деген қызығушылығын арттыру барысында мультимедиялық құралдары пайдаланылды .
Сабақта жүзеге асырылған негізгі принциптер қолданылған болатын:
Көрнекілік, реттілік, жүйелілік, қолжетімділік, саналылық пен белсенділік, өмірмен тікелей байланысы. Сабақ 8 кезеңнен өткен болатын: оқу іс-әрекетінің мотивациясы, оқу міндеттерін шешу, оқу міндеттері, бекіту, өздік жұмыс , өзін өзі бақылау этолоны бойынша, білім жүйесін қосу, қайталау, рефлексия. Негізгі кезең оқу міндеттері мақсаты кезеңін құру оқушылардың жаңа тәсілі-әрекеттер мен дағдысын қалыптастыру және оны қолдану. Кезеңінде қойылған оқу міндеттерін оқушылар алдарына мақсат сабақтың кезеңінде шешімдер оқу міндеттері – талдау жолымен құрады. Осы кезең ретінде ұйымдастырушы, кеңесші. Әрбір кезеңі сабақта құрылған тапсырмалар, сұрақтар, қолданды. Түрлі тәсілдер оқушылардың белсенділігін арттыру. Сабақтың барлық кезеңдерінде оқушылар қатыстырылды…