"Ақмола облысы білім басқармасының Сандықтау ауданы бойынша білім бөлімі Ұлан аулының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Улан отдела образования по Сандыктаускому району управления образования Акмолинской области"

Социальные сети.

      

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Қош келдің, жаз!» атты мектеп жанындағы жазғы сауықтыру алаңының жұмыс бағдарламасы

05.06.2020

Бағдарламаның мазмұны:

1.Түсінік хат

2.Бағдарлама паспорты

3. Жалпы мәлімет

4. Жұмыстың әдістері мен нысандары.

5. Бағдарламаның мақсаты

6. Бағдарламаны жүзеге асыру кезеңдері.

7. Бағдарламаның тиімділік өлшемдері.

8. Жұмыс жоспары

9. Күтілетін нәтиже.

Түсініктеме хат

Жазғы демалыс басталысымен әр оқушының ойында: бос уақытта немен айналыссам екен? деген сұрақ туындайды.  Армандаған арманы, қызықсыз заттары, жаман бағалары жоқ, оның ойындағы көңілді, қызықты ойындары күтеді. Сені түсінетін және құрметтейтін достар көп. Қызықпен және қуанышпен жүгіргің келеді. Жаз-бұл кішігірім өмір, оған «Сәлем!» дегің келеді.

Жазғы демалыс балалардың бос уақытының елеулі бөлігін құрайды. Олардың  шығармашылық әлеуетін көтеру, жеке тұлғалық мүмкіндіктерін, құндылықтарына баулу мәдениетін қолайлы дамыту үшін ден қойып, кірісу, жеке қызығушылықтарын қанағаттандыру және жеке мүдделерді-жеке тұлғалық маңызын жетілдіру. Жазғы алаң-бұл балалардың жаңа өмір салты, оның ерекше романтикалық стилі мен түрі бар жаңа кезең. Бұл жаңа ұжымдағы өмір, ең соңында, жаңа табиғат тәрізді қызмет. Өйткені белгілі О. Митяеваның әнінде «Жаз-бұл кішкентай өмір!»- деп бекер айтпаған. Демек, оны балалар үшін демалуды ұйымдастыратын адамдар өте керемет етіп өткізуі керек. Бұл ойын, ойын-сауық, сабақ таңдау еркіндігі, бір жыл ішінде жиналған кернеуді түсіру, жұмсалған күштерді толықтыру, денсаулықты қалпына келтіру уақыты. Бұл балалардың еркін қарым-қатынас кезеңі.

Балаларды сауықтыру және тәрбиелеу, балалардың мүдделерін қанағаттандыру және ой-өрісін кеңейту үшін жазғы кезеңнің маңыздылығын асыра бағалау мүмкін емес. Жазғы сауықтыру демалысын ұйымдастыру мәселелері объективті қайшылықтардан туындайды:

- отбасы мен мемлекеттің қажеттілігі арасында дені сау, мықты өсіп келе жатқан ұрпақ және қазіргі заманғы балалар денсаулығының қанағаттанғысыз жағдайы болуы;

- педагогикалық қамқорлық, балалардың еркіндікке, өзін-өзі дамытумен, өз бетінше шығармашылықпен айналысуына бақылау жасау.

Жазғы сауықтыру алаңын ұйымдастыру негізіне ойын түрінде жүзеге асырылатын денсаулық сақтау технологиялары салынады.

Алаң қызметінің мазмұны осы қайшылықтарды шешуге бағытталуы тиіс. Жазғы алаң қызметінің бағдарламасы баланың отбасылық тәрбиесін толықтыратын және түзететін әлеуметтік маңызы бар психологиялық орта құруға бағытталған. Бағдарлама әмбебап, өйткені әр түрлі әлеуметтік топтардан, әр түрлі жастағы, даму деңгейі мен денсаулық жағдайы бар балалармен жұмыс істеу үшін пайдаланылуы мүмкін.

Тиімді басқару-бұл оның өмір сүруінің басты негізі және дамудың міндетті шарты.

Жазғы үлкен үзіліс оқушыларға олардың денсаулығын нығайту үшін, дене шынықтыру, қалпына келтіру, ұзақ оқу жылынан кейін күш жинақтау үшін беріледі. Сонымен қатар бұл уақыт  олардың даму, іс-әрекет жасау мерзімі, өз күштерін сынау және тексеру,  қоршаған әлемді игеру және түсіну уақыты. Әдетте, балалардың белсенді демалысы спорттық-сауықтыру лагерьлерінде, санаторийлерде, мектеп жанындағы жазғы сауықтыру алаңдарында өтеді.

Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру мақсатында «Ұлан негізгі мектебі» КММ базасында күндізгі балалар болатын балалар алаңы ұйымдастырылады.

Алаң жетекшісі және тәрбиеші  Назарова Гульмира Казахстановна жауап береді.

2020 жылдың 1 маусымы мен 26 маусымы аралығында 15 оқушы қамтылады. Балалардың жасы 7-ден 12-ке дейін. Жазғы лагерь аз қамтылған отбасынан шыққан балалар, балалар, сондай-ақ тұрмысы төмен отбасынан шыққан балалар қатысады деп жоспарлануда.

Ондабастауышжәне орта сыныпоқушыларыдемалады.

Лагерьге қиын балаларды, жетім балаларды, көп балалы және аз қамтылған отбасылардан шыққан балаларды, есептің барлық түрлерінде тұрған балаларды тарту міндетті болып табылады.

Алаңның немесе мектеп жанындағы лагерьдің тәрбие жұмысының орталығы бала және оны іске асыруға ұмтылу болып табылады.

Әр бала үшін бұл жерде болу-жаңа білім алу, дағды мен өмірлік тәжірибе алу уақыты. Бұл лагерь ауысымының ұйымдастырылған жоспарлау жүйесінің арқасында мүмкін болады.

Бағдарлама паспорты.

 

Бағдарламаны әзірлеу үшін негіздер

-ҚР "Білім туралы" Заңы»

- Бала құқығы туралы Конвенция

-Білім бөлімінің "2020 жылы балалар мен жасөспірімдердің демалысын, сауықтырылуын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру туралы" бұйрығы.

Лагерь ауысымын жоспарлау және өткізу кезінде қолданылатын қағидаттар:

1.Бір-біріне, қоршаған ортаға адамгершілік қарым-қатынас қағидасы;

2.Іске шығармашылық қатынас принципі;

3.Істерге қатысудың еріктілік принципі;

4.Балалардың жас ерекшеліктерін есепке алу принципі;

5.Таңдалған жұмыс формаларының қол жетімділік принципі.

Мәдени-бұқаралық және спорттық-сауықтыру жұмыстары:

1.Мерекелер

2.Орманға саяхат

3.Жарыстар, ойын-викториналар, конкурстар

4."Табиғатты біргесақтаймыз!" акциясы»

5.Лекциялар, әңгімелер

6.Диспуттар, ойындар-оқулар

Жалпымәліметтер:

Ұйым атауы: Ұлан негізгі мектебі,

Бағдарламаны орындау мерзімі: 1-26 маусым аралығында, күніне 4 сағаттан

( 9 сағат таңғы сағат 13-ке дейін)

Лагерь түрі: Мектеп жанындағы сауықтыру алаңы

Лагерь профилі: сауықтыру-бос уақыталаңы

Орналасқанжері: мектепжәнемектепаумағы

Орналасқанжері: мектепкабинеті, мектеп стадионы, спорт алаңы,

Кадрлыққамтамасызету:

Алаң жетекшісі: Г.К.Назарова

Материалдық база:

  1. Спорттықмүкәммал: доптар, шеңберлер, секіргіштер
  2. Үстелойындары: дойбы, шахмат, мозаика
  3. Кеңсетауарлары: қағаз, ватмандар, қарындаштар, маркерлер, фломастерлер, бояулар, қылқаламдар, қайшы, пластилин, түрлі-түстіборлар, шырақтар, дәптерлер, картон, желім.
  4. Баспаөнімдері: ашықхаттар, балаларжурналдары, газеттер, кітаптар
  5. Техникалыққұралдар: теледидар, музыкалықорталық, дискілер, ноутбук

Жұмыстың әдістері мен нысандары

Лагерьдегі жеке және ұжымдық жұмыс түрлері дәстүрлі әдістерді (әңгімелесу, бақылау, тапсырма, суреттер, плакаттар, мерекелер, экскурсиялар) пайдалана отырып жүзеге асырылады; интерактивті оқыту әдісі (Әлеуметтік-психологиялық тренингтер, рөлдік ойындар, дискуссиялар); онда балалар жай ғана қатысып қана қоймай,  бір нақты жағдайларды бастан кешіреді; ұжымдық-шығармашылық тәрбие әдістемелерін пайдалана отырып жүзеге асырылады. Тәрбие кеңістігін ұйымдастырудың маңызды құралдары мен әдістерінің бірі-балалардың өзін-өзі басқару органдарын құру-бастамашылық танытуда, шешім қабылдауда және өзін-өзі жүзеге асыруда дербестік болып табылады.

 

Бағдарламаның мақсаты:

1.Жазғы кезеңде мектеп оқушыларының демалысы мен сауықтырылуын ұйымдастыру.

2.Жазғы кезеңде оқушылардың ұйымдастырылған демалысы үшін жағдай жасау,

3.Балалардың физикалық, психикалық және эмоциялық денсаулығын нығайту,

4.Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.

5. Жазғы демалыс кезінде балалардың спорттық-сауықтыру, танымдық, қызықты, мазмұнды демалысын қамтамасыз ету.

Бағдарламаның негізгі міндеттері:

1.Балалардың ұйымдастырылған демалысы үшін жағдай жасау.

2.Денсаулықты нығайту, толық физикалық және психикалық дамуға жәрдемдесу.

3.Балаларды шығармашылық қызмет түрлеріне баулу, шығармашылық ойлауды дамыту.

4. Мәдени мінез-құлықты, санитарлық-гигиеналық мәдениетті қалыптастыру.

5.Баланың өз шығармашылығын көрсету қабілеті мен қажеттілігін дамыту.

6.Ата-аналардың мектептегі өзін-өзі басқару органдарының жұмысына оң көзқарасын қалыптастыру және оларды осы қызметке қатысуға тарту.

7.Жасөспірімдердің экологиялық мәдениетті өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігін дамыту, өзінің экологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету, лагерь қатысушыларын сауықтыру және физикалық дамыту, пайдалы еңбек дағдыларын қалыптастыру.

8.Балалардың қарым-қатынас және толеранттылық дағдыларын қалыптастыру.

10.Салауатты өмір салтын қалыптастыру.

 

 

Бағдарламаның негізгі іс-шаралар тізбесі:

1.Мектеп оқушыларының демалысы мен сауықтырылуын ұйымдастыру үшін оңтайлы жағдай жасау.

2.Мектеп жанындағы күндізгі лагерьді ұйымдастыру бойынша жұмыстың мазмұны мен нысандарын жаңарту.

3.Мектеп жанындағы жазғы лагерьдің қызметі мен кадрлық қамтамасыз ету деңгейін жетілдіру.

4.Ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету.

5.Балаларды сауықтыру және аурулардың алдын алу

Бағдарламаны жүзеге асыру кезеңдері:

 

1.Дайындық кезеңі.

 

Жазғы маусымға дайындық балалар алаңының ашылуына 1 апта қалғанда басталады . Осы кезеңнің қызметі:

- балаларды сауықтыру алаңына қатысушылардың тізімін жасау ;

- балалар алаңында жұмыс істеу үшін кадрлар таңдау;

- балаларды сауықтыру алаңының бағдарламасын әзірлеу ;

- балалар алаңының қызметкерлері үшін әдістемелік материалдарды дайындау;

-лагерь қызметіне қажетті құжаттарды жасау (лауазымдық нұсқаулықтар, қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулықтар, жоспар-кесте).

 

2. Ұйымдастырушылық кезең.

Осы кезеңнің негізгі қызметі:

лагерь қатысушыларын бағдарламамен таныстыру (мақсаты, міндеттері, жұмыс жоспары));

лагерьдің өмір сүру ережесімен танысу; қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық өткізу.

 

3. Негізгі кезең.

Осы кезеңнің негізгі қызметі:

- лагерь бағдарламасын жүзеге асыру;

-балалар мен жасөспірімдерді түрлі іс-шараларға тарту.

 

4. Қорытынды кезең.

Осы кезеңнің негізгі қызметі:

- лагерь жұмысын қорытындылау;

- балалар алаңының жұмысы туралы есеп дайындау;

Бағдарлама тиімділігінің өлшемдері.

Бағдарлама іске қосылуы үшін процестің әрбір қатысушысы (ересектер мен балалар) өз орнын тауып, міндеттер мен тапсырмаларға қуана қарау, сондай-ақ ұсынылған іс-шараларға қуана қатысу үшін жағдай жасау қажет. Осы шарттарды орындау үшін тиімділіктің мынадай өлшемдері әзірленді:

1.Нақты мақсаттарды қою және бағдарлама нәтижелерін жоспарлау;

2.Педагогтер мен балалардың бағдарламаны іске асыруға қызығушылығы, қолайлы психологиялық ахуал;

3.Балалар мен ересектердің ұсынылған жұмыс түрлерімен қанағаттанушылығы;

4.Ересектер мен балалардың шығармашылық ынтымақтастығы.

5.Күндізгі лагерь жұмысы арқылы мекеме базасында жазғы демалысты ұйымдастырудың қалыптасқан жүйесінің болуы.

6.Бағдарламаға қатысушы кәмелетке толмағандардың қоршаған ортаға бейімделу деңгейін коммуникативтік дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін, өзіне деген сенімділігін дамыту арқылы арттыру.

7.Жазғы кезеңде лагерьге келушілер қатарынан кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылығын жасау фактілерінің болмауы.

8.Бірыңғай тәрбие кеңістігіндегі психологиялық және әлеуметтік жайлылықты жақсарту.

9.Тәрбиеленушілердің дене және психикалық денсаулығын жақсарту.

10.Әр баланың шығармашылық белсенділігін дамыту, шығармашылық қызметке тұрақты қызығушылық білдіру.

11.Бірлескен шығармашылық ойларды іске асыру процесінде балалар мен ата-аналар қатынастарын жақсарту.

Нәтижелерді бақылау әдістері:

диагностикалық зерттеулер, сұхбат, бақылау, сауалнама жүргізу, өзін-өзі талдау, ақпарат жинау, салыстырмалы талдау.

Балалар мен ересектердің бағдарламаны іске асыруға белсенді қатысуы кезінде әрқайсысында пікірлестердің үлкен ұжымына қатыстылық сезімі пайда болады деп болжанады.

Әр түрлі іс-шараларда балалардың табыстылығы әлеуметтік белсенділікті арттырады, өз күштері мен таланттарына сенімділік береді.

Тамақтануды жақсы ұйымдастыру, медициналық бақылау және дұрыс ұйымдастырылған спорттық іс-шаралар кезінде балаларды сауықтыру және егер бар болса, денсаулықтың проблемаларына уақытында назар аудару көзделеді.

Экскурсияларды, жорықтарды жүзеге асыру балаларға туған өлкесі туралы жаңа білім алуға көмектеседі және оларды өзінің кіші Отанына ұқыпты және сүйіспеншілікпен қарауға үйретеді.

Лагерьде өткізілген уақыт үлкендер үшін де, балалар үшін де, келесі жылы олар лагерь жұмысына қуана қатысады деп болжануда.

ЛАГЕРДІҢ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

9.00-9.30- балалардың жиыны

Біз сіздерге қуаныштымыз!

9.30-10.00 –Таңғы жаттығу

Күні бойы тың болу үшін,

бізге жаттығу жасау керек!

10.20-11.20 – Жоспар – сетка бойынша жұмыс

11.20-12.20 – Таза ауадағы қимыл ойындары

12.20-12.45-  Танымдық ойындар

12.45-13.00- Балаларды үйлеріне шығарып салу

Келесі кездескенше, қош – сау болыңдар!

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:

Жазғы кезеңде спорттық ойын және шығармашылық қызмет каникул кезінде балаларды сауықтыру және жұмыспен қамтуға мүмкіндік береді. Оқушылардың уақытын бақылауды, кәмелетке толмағандар арасындағы қадағалаусыздықтың, құқық бұзушылықтың алдын алуды қамтамасыз етеді.

Әр түрлі іс-шараларда балалардың табыстылығы әлеуметтік белсенділікті арттырады, өз күштері мен таланттарына сенімділік береді.

Бағдарлама балалардың көшбасшылық қасиеттерді, әлеуметтік маңызды тәжірибені алуына көмектеседі.

Бағдарлама қызықты және маңызды істерді бағдарламалаудың одан әрі бағдарына шығуға арналған материал береді.

Экскурсияларды, жорықтарды жүзеге асыру, балаларға туған өлкесі туралы жаңа білім алуға көмектесу және өзінің кіші Отанына ұқыптылықпен және сүйіспеншілікпен қарауға үйрету.

Балалардың рухани-адамгершілік, зияткерлік және шығармашылық әлеуетін арттыру. Балалардың жазғы жұмыспен қамтылуын қамтамасыз ету, балалардың қоғамдық белсенділігінің өсуі қадағалау, өз халқының дәстүрлеріне құрмет пен сүйіспеншілікке баулу.

Жазғы сауықтыру алаңының жұмыс жоспары

2020 жылдың маусым айына

р\с

Мерзімі

Іс – шаралар

1

01.06

 «От улыбки всем  светлей» ойын бағдарламасы

 «Дружат дети на планете» асфальттағы суреттер байқауы

Таза ауадағы қимыл ойындары

2

02.06

«Громкие чтения»- балалар туралы қызықты әңгімелер

Үстел ойындары

Спорт алаңындағы ойындар

3

03.06

«Табиғат қоймасы» ойыны

 «Болашақ мектебі» суреттер байқауы

 «Скакалка, мяч – наши лучшие друзья» таза ауадағы ойындар

4

04.06

ҚР мемлекеттік рәміздер күні

 «Қисық айналар хандығы»кинофильмін көру.Мазмұндау.

Үстел ойындарының әлемі

Таза ауадағы қимыл ойындары

5

05.06

«Жас экологтар» ойыны

Мультфильмдер көру

Таза ауадағы қимыл ойындары

6

08.06

 «Құмырысқаның илеуі» спорттық ойындар

 «Шахмат» үстел ойыны

 «Менің досым» асфальттағы суреттер байқауы

7

09.06

 «Балалар мен қауіпсіздік»танымдық-ойын-сауықойыны

«Барлық кәсіптер қажет» әңгіме

Спорт алаңындағы ойындар

8

10.06

 «Менің кіші Отаным» суреттер байқауы

«Жеуге келетін және жеуге келмейтін» ойыны

Таза ауадағы қимыл ойындары

9

11.06

 «Орман тұрғындары» саяхат ойыны

Кроссвордтар мен басқатырғыштарды шешу

Спорт алаңындағы ойындар

10

12.06

 «Пушкин ертегілері» кітапханалық ойын

 «Жаз» асфальттағы сурет байқауы

Даладағы спорт ойындары

11

15.06

 «Қозғалыс пен өмір» сурет байқауы

Үстел ойындары

«Біз салауатты өмір салтын қолдаймыз» спартакиадасы

12

16.06

«Чтобы не было беды» әңгіме

 «Бақытты сәт» зияткерлік ойыны

Спорт алаңындағы ойындар

13

17.06

«Мысық пен тышқандар» ойыны

Мультфильмдер көру

Таза ауадағы қимыл ойындары

14

18.06

 «Жол белгілері» танымдық-ойын-сауықойыны

Үстел ойындары

Таза ауадағы қимыл ойындары

15

19.06

«Каламбур»атты викторина

Балаларға арналған фильмдер көру

Спорт алаңындағы ойындар

16

22.06

 «Что за прелесть эти сказки» викторинасы

ЖҚЕ туралы бейнефильмдерді көру

Таза ауадағы қимыл ойындары

17

23.06

 «Поделись улыбкою своей» сурет байқауы

«Денсаулық азбукасы» атты әңгіме

Таза ауадағы қимыл ойындары

18

24.06

 «От чего и почему» жұмбақтар байқауы

Біздің кішкентай жануарларымыз туралы мультфильмдерді көру

Таза ауадағы қимыл ойындары

19

25.06

 «Біз - қарақшымыз» ойын – сауық ойыны

«Кроссворд сыз» ойыны

Таза ауадағы қимыл ойындары

20

26.06

 «Ақылдылар» зияткерлік ойыны

Шахмат – дойбы турниры

Таза ауадағы қимыл ойындары

 

 

Просмотров: 469


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст