"Ақмола облысы білім басқармасының Сандықтау ауданы бойынша білім бөлімі Ұлан аулының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Улан отдела образования по Сандыктаускому району управления образования Акмолинской области"

Социальные сети.

      

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Друдлы" ойын технологиясы.

24.12.2020

"Друдл" ұғымы бізге ағылшын тілінен келді. Droodle = doodle + riddle (riddle – жұмбақ, doodle –адам сурет салатын дерексіз жазбалар). Друдлдар-әртүрлі пішіндегі суреттер, кейде өте дерексіз болып көрінеді. Әр сурет-бұл кішкентай ойын, онда сіз суретте не бейнеленгенін ойластыруыңыз керек. Бұл графикалық басқатырғышта көптеген жауап нұсқалары бар. Әр адам кескінге түсіндірудің бірнеше түрлі нұсқаларын ұсына алады. Егер біреу суретте-друдльде басқалар көрмейтін нәрсені көре алса, онда бұл адамды өзінің ерекше шығармашылық ойлаудың иесі екендігімен құттықтауға болады!
Друдлдар бұрыннан бері қолданылып келеді. Бұл ойын 1953 жылы Роджер Прайстың "Droodles" атты кітабына друдлдар жинағы жарияланғаннан кейін кеңінен таралды. Осыдан кейін осы қызықты және қызықты ойынның көшкін тәрізді таралуы басталды!
Друдлдар көбінесе жарнамалық мақсаттарда қолданылады, мысалы, логотипті дамыту идеясы.
Друдлдарды кішкентай немесе үлкен компанияда ойын ретінде пайдалануға болады. Бұл ойынның мақсаты-қиялдың жұмысын белсендіру, әлемді төте жолдарсыз көру. Ондағы ережелер өте қарапайым және бәріне қол жетімді: 1 адам немесе бірнеше адам ойнай алады; әрқайсысы бір-бірімен немесе топтармен бәсекелесе алады; сурет алынады және оған түсініктемелер таңдалады. Түсініктемелер алады деп кезек – онда сол ұтады, кім берді, өз түсіндірмелерін к суретте соңғы. Немесе түсіндірмелер белгілі бір уақыт ішінде жазылады, суретте көбірек нұсқалар ойлап тапқан адам жеңеді. Сіз ең түпнұсқа жауаптар үшін ұпайларды қоса аласыз.
Ең қызығы," друдлдарды " сабақтың элементі ретінде немесе балалармен бірге дамыту сабақтарында қолдануға болады. Сонымен қатар, бейнелі және шығармашылық ойлау, сөйлеу дамиды (мен не салатынымды айтамын, көргенімді түсіндіремін), сөздік қоры толықтырылады.
Міне, тағы бір мүмкін тапсырмалар:
- "қандай аң (ас үй заты және т.б.)" жаттығуы-егер бала түсінік бере алмаса, онда іздеу шеңберін тарылту арқылы жауап аймағын шектеуге тырысамыз. Егер бала қиындыққа тап болса, онда сіз не үшін көргеніңізді түсіндіріп, өз нұсқаларын ұсына аласыз. Егер бала тапсырмадағы жалғыз шешімді ғана көрсе, онда суретті әртүрлі бұрыштардан бұруға болады.
- "суретті Аяқта" жаттығуы-друдпен дайын картада бала бөлшектерді аяқтап, алынған суретке атау бере алады.
- "Менің друдлым" жаттығуы-балаға друдлды өз бетінше ойлап табуды және сурет салуды ұсыну, ал ойынның басқа қатысушылары суреттің атауын болжауы керек.
Друдлдарды жаңа материалды бекіту кезінде де, қайталау кезінде де сабақта қолдануға болады. 
Мысалы. 
Жаратылыстану 6 сынып. Заттардың молекулаларының суреттері берілген, қарапайым немесе күрделі затты анықтау қажет. Шартты белгілер бойынша әңгіме құрастырыңыз. Фотосинтез сызбасын аяқтаңыз.

Биология 7 сынып. Жапырақтың орналасу сызбасын құрыңыз; күрделі және қарапайым жапырақтардың сызбасын, сабақтарының түрлерін аяқтаңыз. 

Биология 8 сынып. Суретті толықтыра отырып, жануардың жүрегі қандай екенін анықтаңыз.
Биология 9 сынып. Суретке сәйкес жүйке импульстарының өткізілуін анықтаңыз. 
Физикадан сіз электр тізбегін аяқтай аласыз немесе оны анықтай аласыз. 
Друдлдар сөздік қорын кеңейтуге, диалог жүргізу қабілетін дамытуға ықпал етеді, миды белсенді жұмыс істеуге мәжбүр етеді және күшті жағымды эмоционалды әсер береді. Бұл ойынның жас шектеулері жоқ, ересектер мен балаларды біріктіруге, бірге армандауға және күлуге мүмкіндік береді. 
                                                                                                                                                                                                                      Дайындаған Жаилғанова Г. А.

Просмотров: 587


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст